Jannices blogg

-En liten del av min värld

Payback time!

Publicerad 2011-06-07 22:34:26 i Allmänt,

Nu jäklar är jag less denna geting
invasion !


Getingar här o där varje dag. Jag blir
galen!!!

Så nu har jag googlat och hitta massa
fina sätt att göra livet surt för dom...
dvs, ett gladare liv för mig! ;)

Gjorde min första getingfälla i kväll och
har ställt den ute på gräsmattan. Får se
om det bli någon fångst i morgon då.


Dock tror jag att sånna funkar allra bäst
upphängda där getingarna passerar...

Men nån liten stygg rackare borde väl
lockas ner i flarran?





Ledig står det snyggt och prydligt i våran
vägg almanacka på morgondagen. Skönt!

Har vart så stressigt på jobbet hela helgen.
Värst var det nog i går. Kändes inte alls
så trevligt i kroppen i dag när jag vakna.
Öm överallt...t.o.m i stortån.

ja, det ska bli så jäkla skönt med lite
ledighet i morgon och på torsdag. :)

Kanske jag tar mig ork och tid att baka
lite bullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela