Jannices blogg

-En liten del av min värld

Done and done!

Publicerad 2011-03-13 21:26:47 i Allmänt,

Skönt att ha jobbarhelgen överstökad!
Kommande 2 helger har man så gott
som fria. Frånsett ett kortpass på 3
timmar en lördag. Men det är en
fis i rymden jämfört med en hel helg.


Hade en rolig kväll i går ute på skeppet
med lite folk. Vi käkade lite mat och spelade
både bowling och minigolf. Självklart fick
även leklandet ett kärt besök av oss. :)


Måste dit med Max nåndag när vi har tid.
Har vi tur kanske vi lyckas locka med oss
någon dit. 


Eventuellt blir det en biltur till kallax för
mig och Max i morgon för att hämta hem
hans morfar som kommer hem från thailand.
Men det får vi vet först i morrn.


Så nu ska jag lägga mig i sängen med och
se något avsnitt av någon bra serie. Ny
arbetsdag väntas även i morgon.


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-03-16 20:56:28

Det ska jag göra ! =)

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-17 07:39:10

Jo men varannan vecka behövs dagis på dagen och varannan på kväll/natten så två dagis å två platser antar jag. Å jag vill inte att J ska vara mer på dagis än hemma med familj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela