Jannices blogg

-En liten del av min värld

Plask och slask!

Publicerad 2011-03-21 20:19:43 i Allmänt,

I dag hade jag planerat att fara på
barnens hus och köpa lite mer vatten
täta kläder till lillherrn i huset. Rätt bra
planerat av mig måste jag säga. Fick
hör i dag när jag hämtade Max från dagis
att han typ simmar i vatten pölarna.

Tur ändå att hans overall verkar hålla
torrt ändå. Det enda som var blött i dag
var visst vantarna. Så i dag blev det att
köpa båder galonbrallor och galonvantar
och nå vantar att ha i galonvantarna. Blir
nog skit bra det här. Och billigt blev det!

Väntade faktiskt att det skulle gå lös på
massor mer än vad det gjorde. Nöjd är
jag! :D

Tror vi väntar till senare i veckan med att
köpa stövlar.. skorna verkar hålla rätt torrt
om fötterna ändå.


Så nu ska jag slänga mig i soffan och äta
lite jordgubbar. Färska. Så gott. Max tyckte
att det var super gott som efterätt i dag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela