Jannices blogg

-En liten del av min värld

Smarrigt

Publicerad 2011-03-19 23:01:56 i Allmänt,

Gud va tur att jag inte bloggade direkt
när jag hade duschat i dag. För det hade
inte varit nått trevligt inlägg kan jag lova.

För när man duschar flyger tankarna lätt i
väg om ditten och datten. Minns inte exakt
vad jag tänkte på, men irriterad vet jag att
jag var minsann.


I dag har vi hunnit vara och hälsa på Max
morfar en sväng. Vi har även varit i väg på
My´s 2års kalas. Som alltid har Elin gjort
grymt läckra tårtor. :)


Eftersom att vi alla var rätt mätta i magen
efter allt fika i dag blev det en vädigt simpel
middag. Så i morgon ska jag slå på lite större
med gott kött och gratäng.


Skoter i morgon om vädert är fint! Nu äre det
bara piss o i säng så man orkar upp på morron
med lilleman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela