Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sol, vind och snö?

Publicerad 2011-03-06 22:14:49 i Allmänt,

Helgen har gått i räserfart tycker jag.

Fredag var jag ledig så då passade vi på att
fara till öjebyn och var med tant Emmeli och
hennes pojkar. Max bara älskade Lucas skoter.
Hans egen pulka dög inte länge att åkas i. :)

Efter vi vart där ett tag knatade vi över till Max
mormor som gjort mat. Gotti gott med hennes
köttgryta i magen.

Lördag var det som sagt hockey och god mat i
luleå med jobbet. Äckligt god mat, var rent
tvungen att knäppa upp knappen på brallorna efter
maten. Annars hade den nog lossna eller gått sönder
ändå. För så mycket mat som jag vräkte i mig kan
jag undra hur sjutton jag ens kan vara hungrig i dag. 



I dag drog vi ut till hortlax en sväng och grillade
oss nån korv o varit ute i solen. Synd bara att det
skulle blåsa så kallt. När vi blev less där drog vi vidare
till öjebyn o spenderade resten av dagen med min
kära mor innan jag skulle skjutsa henne till flyget.

Kan jag få ärligt säga att jag är LESS vägen till luleå
så det både räcker och blir över för ett tag framöver.

Bara sen i onsdas har jag nu fått köra den sträckan
typ 5ggr. Först tur o retur i onsdas, sen tur och retur
även i dag, Sen var jag det jag som körde till luleå
i går när vi skulle dit med jobbet. Tack och lov slapp
jag köra även hem. ;)




Max tyckte att mormors dator var väldigt spännande...





Nu ska jag se ett avsnitt av greys innan jag slår igen min två blå. !

Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela