Jannices blogg

-En liten del av min värld

Pjuh!

Publicerad 2011-05-12 21:50:21 i Allmänt,

I morgon är det tillbaka till jobblivet
igen efter några dagars ledighet. Kick
startar med en jobb-helg...


Jag och Max har haft det rätt trevligt
om dagarna denna vecka. Mest hemma
vid, men i onsdas drog vi till norrfjärden
och där fick vi umgås med Jessica och
Zelda samt Katarina och Tilde. :)


Tanken var att jag någon av dagarna skulle
ha hunnit baka bröd, men på nått konstigt
vis går dagarna så mycket snabbare när
man är ledig. (När man jobbar känns det som
att vissa dar aldrig har ett slut..)
Så jag kan ju
säga att häften av det jag hade tänkt göra blev
inte gjort.



Våran hääärliga kille!






I dag har mina tankar gått till en person och
hennes nära o kära! Finns nog inga ord som
kan berskiva den sorg  som dom känner just
nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela