Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ingen har väl dött...

Publicerad 2011-05-25 10:55:46 i Allmänt,

..Av lite bajs i sängen?


I går höll jag väl aldrig på att somna.
Började med att jag var dum nog att
kolla in ikeas sida för att reka lite inför
resan nästa vecka...(alla vet att när man
väl är inne är det svårt att ta sig ut)
.


Sen hade jag ju ett avsnitt av greys som
jag bara var tvungen att kolla på. Sen var
det godnatt, trodde jag iallafall.

Jag vred och vände, snurrade runt runt.
Det kliade lite här och lite där, blev för
varmt, blev för kallt. Så höll det på ända
frammåt halv 2 tiden. Sen tror jag att jag
somnade.


Vaknade sen strax efter 06.00 av att Max
ropade på mig. Kände mig mer eller mindre
som en grotesk zombie.

Min lösning blev böcker! Bäddade ner han igen
med två av sina böcker och sa att mamma ska
nog vila lite till...Max somnade om gode fort och
så även jag. Fick sova ända till 9.30! :)

Men som tack för det fick jag istället städa ur ett
mindre bajsläckage ur hans säng. Men det var
lindrig. Om man jämför med att kliva upp tidigt
efter en dålig natt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela