Jannices blogg

-En liten del av min värld

Lilla prinsessan

Publicerad 2011-09-22 10:06:55 i Allmänt,

Det är nästintill omöjligt!

Max surrar och surrar om denna lilla sessa.
Tyvärr går detta program endast 1ggr/dag
och det är ENDAST på vardagar kl 9.30.

Så jag har med ljus och lykta sökt på internet
efter dvd filmer..men det enda jag fann var en
ynka film, som dessutom utgått ur sortimentet.

SURT!

Men så fann jag en sida med böcker, faktikst flera.
Så jag sände efter två av böckerna...Men en dvd
med denna lilla prinsessa hade nog ändå varit bättre
tror jag.



Så finns det någon därute som vet vart man kan få tag
i dvd med lilla prinsessan (även beg. går bra )så hojta
gärna till.


Är lite irriterande att svt-play inte har henne där, när nästan alla
andra program finns där. Och på youtube finns det bara klipp som
folk filmat av från teven med henne. Så ska man ha någolunda kvalitet är
det lill prinsessan på engelska...och det är ju Max kanske inte sådär
jätte duktig på.





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 15:24:58

inspelningsbar boxer är bäst ;-) då kan man spela in lilla prinsessan direkt från tvn och så har man en massa avsnitt att se sen :-)

Postat av: Erika

Publicerad 2011-10-07 19:32:38

tror man eventuellt kan se avsnitt på svtplay

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-10-30 16:05:43

Jag har också en tjej som är helt frälst i lilla prinsessan och har också letat ihjäl mig efter film. Men utan resultat! Synd...

Postat av: Ullanbullan

Publicerad 2011-11-17 09:41:55

Jag letar precis efter samma. Min dotter sitter just i detta nu som klistrad framför Lilla prinsessan. Tycker hon är en cool förebild så jag vill ha henne på DVD så vi kan se på henne när som helst. Men var tusan ska jag leta?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela