Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bränner i fickan...

Publicerad 2012-04-26 14:17:35 i Allmänt,


Joda, pengarna bränner verkligen i fickan. Har
redan hunnit spendera en hel del.

Har hunnit beställa mig nya arbets skor. Är lite
less på mina trasiga gamla crocs.

Sen har jag shoppat färg, sprayfärg. Räckte inte
med en burk, utan vara tvungen att beställa minst
6 stycken för att få hem några...så jag lär ju ha färg
så det räcker till både det ena och det andra.   :P

Annars i dag jobbar jag en kortis. Men börjar först efter
kl 16. Så jag och Max har hunnit göra rätt mycket
trevligheter i dag. Höjdpunkten för Max var väl när
vi bakade något så roligt som tigerkaka. Lät nog lite
roligare än vad det var..men han verkade nöjd och
glad när vi fikade oss en varsin bit..  :)





Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-04-27 21:59:04

Mmm ... det där såg ut att vara nam nam =)

puss och kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela