Jannices blogg

-En liten del av min värld

Mackor, mackor, mackor...

Publicerad 2012-04-15 20:19:00 i Allmänt,



Helt allvarligt.. jag skulle aldrig överleva utan mina
mackor!

Man kan äta dom till frukost, eller som en lättare
lunch, eller kanske bara äta en liten en för att stilla
sötsuget.

Mackor är så bra till så många olika saker. Sen att man
kan byta ut pålägget efter behag är ju bara ännu mera
plus poäng.  :)


Så den där gången för jätte länge sen när jag och
Robban provade lchf i några veckor så blev mitt begär
efter mackor till slut för mycket för mig så jag lade av
med skiten. Tro mig, jag provade att baka olika lchf-bröd
men inget dög åt "kräsna" lilla jag.


Så den gången och aldrig mer. Vem kan leva utan sina
mackor lixom? ;)



Kvällens goding.



Kommentarer

Postat av: Jeanettej

Publicerad 2012-04-15 22:52:35

ÄR samma problem här hos mig när det kommer till LCHF- Mackorna. Att leva utan mackor är helt enkelt ett för stort hinder. Men jag har fatiskt lyckats dra ner lite på det...ersatt dem med andra vanor men ibland får jag ett rejält återfall och frossar i Heköps 2 för 10 kr-frallor ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela