Jannices blogg

-En liten del av min värld

Nu är det vår!

Publicerad 2012-04-29 20:15:22 i Allmänt,

Min lediga har helg har varit jätte
trevlig och skön. Härligt väder och
trevligt sällskap är nog receptet som
gjorde helgen så bra.


Gårdagen spenderade vi hela dagen
med fam. Lundmark. Badhus, sol, och
grillat beskriver dagen kort och gott.


I dag har vi varit på fläng dagen lång.
Max och Pappan var puts väck när jag
klev upp i morse. Dom hade farit ut på
byn och härjat. Så efter jag klivit upp och
gjort mig redo för dagen mötte jag sedan
upp dem hemma hos fam. Johansson.


Efter det bar de av hem till Max farmor &
farfar för att fira Max farmor som fyller år.
Där bjöds det på gott fika och trevligt sällskap.
Max fick även en trevlig stund med sin kusin.


Det är så mycket jag vill hinna med när man är
ledig på helgen tillsammans med resten av familjen.
Människor man vill fara och hälsa på, saker man vill
göra, saker man vill hitta på. Men man inser fort hur
kort en helg faktiskt är.

Så jag känner mig nöjd ändå med denna helg.
Och hoppas på att nästa blir lika bra. :)


Valborg i morgon då! Hoppas bara att på lika
fint väder som helgen bjöd på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela