Jannices blogg

-En liten del av min värld

Afton

Publicerad 2012-04-30 21:36:32 i Allmänt,


Dagen började med att jag och Max begav oss
till dagis och jobbet denna morgon. När klockan
började närma sig 16-tiden bar det av hem för
lite ombyte och omlastning av varor inann vi for
i väg till familjen Lundmark för att fira denna kväll.

Det blev god mat i trevligt sällskap, så klart!
Blev även en sväng förbi brasan på gotis i öjebyn..
som typ brunnit ner massor innan vi kom dit.

Innan det körde vi förbi efs i hortlax där det också
var en brasa, men oj vad kaos det var där, slutade
med att vi fick backa därifrån samma väg som vi kom
in. Det var bilar överallt!

Efter vi kollat brasan klart for vi tillbaka hem till Lundmarks
för att käka lite efterrätt och umgås lite mer innan Max
konstaterade att han var trött och ville hem och sova.

Så vi for så klart hem så lilleman fick krypa ner i sin
säng och sova. Söta - Underbara - Älskade Max...!


Så nu har jag laddat hårddisken med lite nya avsnitt av
Greys anatomy. Det bli att krypa ner i soffan och njuta
av min egentid med en av världens bästa serie. Härligt!




Sen så vet jag även nu vad som kommer att hända med
våra entrecot som ligger i frysen. Fick nämligen ett paket
i postlådan i dag med min marinad/salt spruta.

Matlagningen kommer att komma upp en nivå eller tre tror
jag bestämt, med hjälp av denna underbara sak. Men jag
ska inte säga för mycket innan jag provat. Men av det jag
hört så ska jag nog inte bli besviken. :)




Hoppas alla haft lika trevlig valborg som vi!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela