Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skryt skryt skryt...

Publicerad 2012-02-24 20:57:59 i Allmänt,

jag måste bara få skryta om våran dag i dag.

Jag och Max gav pappan sovmorgon, medans
vi mös på i soffan framför teven ett tag innan
vi tog och gjorde oss en rikgit helg frukost! Dvs
Kokta ägg och juice och rostatbröd, då är det helg! ;)


Sen när alla i familjen var vakna o klara bar det
av ut för att skotta fram grillplatsen på gården.
Som det sedan grillades både korv o hamburgare
på. Både Max farmor & farfar och kusinen samt
Max båda farbröder kom förbi och höll oss sällskap
en stund. synd bara att solen inte riktigt ville vara
med oss så länge i dag.

Till Middag blevt det en helstekt karré i ugn med
hemma gjord potatisgratäng + sås som jag gjorde
av skyn från karren.

Måste jag berätta att det var grymt gott? :)

Så nu har jag varit ner på ica och köpt hem lite
smått o gott som ska avnjutas i soffläge.


Hoppas resten av helgen blir lika bra... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela