Jannices blogg

-En liten del av min värld

Lång dag

Publicerad 2012-06-26 22:32:08 i Allmänt,

I kväll får jag sova i en riktig säng. Skönt om man
jämför med e liggvagn. ;)

Resan ner till linköping gick bra. Fick dela kupe med
ett trevligt gäng. Tack o lov! :)

Resan började sämre. Kom hela tiden nya utrop
på förseningar så till slut var vi över en timme sen innan vi
rullade i väg.

I dag har vi hunnit på IKEA och lite annat smått o gott. Så nu ska jag mysa
ner mig med två saker.En katt och en bok. :)

Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-06-27 14:47:49

Hoppas att du fick sova gott med Rasmus och att ni har det riktigt bra idag.
Puss & kram <3

Svar: Jo sov som en drottning ;) Shoppat som en toka föratt vara jag. :)
Jannice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela