Jannices blogg

-En liten del av min värld

Wisteria lane...

Publicerad 2012-06-05 23:38:51 i Allmänt,


Vet man inte vad jag menar med rubriken har
man missat något väldans bra.

I kväll gjordes det allra sista besöket på denna
gatan. Kändes lite vemodigt måste jag säga.






Sedan våren 2005 har jag med min käre sambo följt denna underbara serie.

Fatta hur många år det är sen serien började(!!). Minns reklamen som var för
serien innan den hade börjat visas. Redan då insåg jag hur jäkla kung den bara
måste vara. ;)

Minns också hur vi iallfall första sässongen försökte se vartannat avsnitt antingen
hemma hos mig & Robban i våran lägga på kanalgatan, eller hemma hos Mange &
Jessica. :) 

Men nu är det slut! Så trist när serier tar slut. Samma sak med Vänner
eller Sopranos. Varför lägga ner ett vinnande koncept? :)


I morgon är det den 6 Juni, Sveriges nationaldag. Detta ska självklart firas
med att vi bakar oss varsin liten bakelse med en liten flagga på. Sen beror
resten av dagen på hur vädret vill sig.


Flaggor inköpta dagen till ära...

Öser det ner så kanske vi stannar inne och bakar hela dagen. Har ju faktiskt
ett födelsedagsbarn att fira i helgen. Men ser vädret inte alltför farligt ut kanske
att vi törs kliva utanför dörren några timmar och vara sociala. :)

Så nu bums i säng med mig så orkar med morgondagen.

So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela