Jannices blogg

-En liten del av min värld

En del gör visst allt för att förbli hatad!!

Publicerad 2012-03-29 10:19:15 i Allmänt,

Jag är så glad... i dag kl 07.22 slog jag upp mina
två blå för första gången denna morgon. HÄRLIGT!


Så nu är vi nyduschade och fräscha. Dagens enda
dilemma är...Vad blir det till middag ? ! ?

Blir nog att vi går ut en stund, kanske prova ta fram
Max 3-hjuling som står nere i källaren och väntar. Sist
han provsatt var den liiite för hög för honom, men jag
tror att det ska gå bättre nu. :)



Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-03-29 11:00:15

Den rä så fin. Mins att jag hatade den när jag var liten- just för att den var så höööög >_< Och jag var så liten... + att man inte kunde lasta saker bakpå som på alla kompisars små, plutt-trehjulingar :D Men den är snabb" En riktig rejser-trehjuling!

Postat av: Roger

Publicerad 2012-03-29 11:17:10

Max gillar ju det där med fart, så det blir nog fina fisken för honom att få cykla omkring till sommaren.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela