Jannices blogg

-En liten del av min värld

Tack, tack, tack!

Publicerad 2012-03-22 15:14:02 i Allmänt,

I dag på förmiddagen for jag och Max i väg mot
kallax för att hämta hem Max morfar som har
spenderat de senaste tre veckorna i thailand...

Lite saker med sig hem hade han så klart till både
mig, Max o Robban.


Saichon hade sytt denna fina filt till Max.(den är jätte stor!)



Jag fick lite tyger som jag tänkt använda till lite kuddar
och annat skoj..



2 söta handväskor fick även följa med mig hem..


Max o robban fick även lite kläder. Har tyvärr inte hunnit
prova på dom ännu.


Sen har jag även hunnit göra något så enkel som cellprovs kontroll
i dag! En väldigt bra sak att göra för sin egen skull om inte annat. Så
finns det någon som som läser detta och som skippat tider när man
blivit kallad och aldrig bokat sig en ny tid? Just do it! Som sagt, det
är ju trots allt för sin egen skull ! 







Kommentarer

Postat av: Jeanettej

Publicerad 2012-03-22 18:24:08

Nice :D Snygga tyger (ja väskorna var söta också!)och vilken fin och mysig pläd till max.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela