Jannices blogg

-En liten del av min värld

Hej o hå, trampa på!

Publicerad 2012-03-19 20:56:46 i Allmänt,



Då var årets första cykeltur gjord. Eftersom pappans
bil gick sönder i fredags, och det är lite väl långt att
cykla åt Älvsbyn, fick jag snällt bli utan bil i två dar.
jag jobbar trots allt bara 3 km bort..så en dag är väl
inte hela världen.

Skönt att man är ledig i morrn, för min kondition i uppförs
backe + motvind är inte den bästa! Blir med andra ord inte
längre uflykter än promenad avstånd i morgon. ;)


Hade min lediga helg i helgen som var.

Fredag körde jag och Max fredasmys framför bompa
medans pappan for i väg på egna äventyr. Efter att Max
lagt sig för kvällen körde jag lite gallring och om plantering
av alla mina små odlingar...efter det blev det film. The help (Niceville).
Man fick både skratta och bli arg...Funderar allvarligt på att
läsa boken.


Lördag
tog vi oss en tur med skotern, men Max gjorde sig
för bekväm där bakom styret så han somnade. Då åkte vi
hemmåt för att äta lite lunch. Sen på kvällen bar det av till
havsbadet för mig med mina arbetskamrater. Såg showen
le rouge.

Kan ju säga att jag blev lite besviken på maten, efterätterna
var nog det som drog upp betygen lite. :P
Men showen däremot var faktiskt riktigt bra. :)





Pimpad och klar för en trevlig kväll..


Söndag
blev en degar dag. Grillade oss hamburgare och
korv till lunch och tog det allmänt lugnt. På eftermiddagen
fick vi besök av hela fam. Lundmark. Hockey och pizza stod
på menyn. En härligt skön söndag måste jag säga.

I dag måndag och åter till till verkligheten som innebär att jag
nu är ledig fram till fredag. Inte mig emot. ;)


Kommentarer

Postat av: Jeanettej

Publicerad 2012-03-19 22:21:31

Men så jäkla fin du är då :D Riktigt bra bild. Alltså, jag skulle cykla hem från staden och det är ju runt 4 km, jag höll ju på att dö efter 2km. En stund (någonstans mellan mjältuggen, spykänslan, blodsmak i munnen och att jag tappade känseln i fötter och läppar) så trodde jag faktiskt att jag skulle dö där, knall och fall bakom styret :( Kodisen måste dammas av, crosstrainer till trots är det inte samma sak som att röra sig i världens element ;D Kram på er!

Postat av: Emmeli

Publicerad 2012-03-20 07:33:03

Så himla fin du var!<3

Postat av: AC

Publicerad 2012-03-20 19:51:30

Va fin du är på fotot ;-) Rent ut sagt skitsnygg!

kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela