Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fått tummen ur...

Publicerad 2012-05-07 21:53:59 i Allmänt,


Har hållit på med att måla lite på mina lampor.
Lätt som en plätt tänkte jag...hoho! Så fel man
kan ha. Det ska skuvas isär, rengöras maskeras
och sen ska skiten torka också...på lämplig plats.

Så i väntan på att insidan på lampan torkar, började
jag även med mitt sido projekt. Så nu är även dom
på torkning.

Har bara målat ena lampan. Blir nog lättare att ta dem
en o en. Mindre delar att hålla reda på.

Så efter i dag har jag en liten inköpslista..

Plasthandskar och en flaska aceton. Plasthandskar skyddar
nog rätt bra mot färg på händerna. Aceton är bra att ha ifall
jag glömmer att köpa handskar. För färg hade jag överallt.


I väg med mig och göra natt tror jag...




Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-05-09 08:56:55

Ja mena självklart 8-10 JUNI! Fucking almanacka! Alla dessa månader är inte lätt att ha koll på. Är det inte bättre att döpa dom typ månad a,b,c osv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela