Jannices blogg

-En liten del av min värld

I kväll...

Publicerad 2012-05-12 08:44:54 i Allmänt,


Då jäklar ska jag hänga upp "ny" lampan.
Iallfall den som är målad och klar. Så nästa
lampa får jag påbörja kanske i morgon, om
jag ids. Annas har jag hela 5 dagar på mig att
göra det nästa vecka.

Jag gillar långhelg och ledighet. ;)


I kväll sover tydligen lillemannen borta. Sambo
ska i väg på eget. Jag jobbar dagen lång och ska
nog kanske passa på att göra bort en grej eller
två i kväll när man har huset för sig själv.

Lägger upp en bild senare när lampan är på plats.


Annas i dag har jag och Maxen hunnit avnjuta frukost
och ska väl försöka ta oss in i duschen strax. Pappan sover
fortfarande...





Såg förresten i förrgår att hanséns i öjebyn har exakt likadan bumlingar
i sitt café. Samma färg t.o.m. :)

Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-05-12 10:20:26

Då är de ju rent av trendigast i stan =)

Om man nu kan kalla Öjebyn "stan"



Hoppas du hinner förbi Jon med...



Puss och kram med en extra puss till Max <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela