Jannices blogg

-En liten del av min värld

Pergola

Publicerad 2012-05-22 21:11:35 i Allmänt,


Trots min ledighet har jag inte fått mycket
gjort i dag. Började olja in mina pallkragar
men då tog oljan slut, och jag ides inte fara
in till stan för nytt.



Mitt mest effektiva ryck var nog när jag for in till
staden för att köpa skor åt lilleman. Fast så klart
det var ju innan jag visste att oljan skulle ta slut. ;)

Max farmor och farfar kikade förbi en sväng för att
inkassera en paprikaplanta av mig. Paprika verkar
vara en av få plantor som överlever i min omsorg.
Får hoppas att dom överlever så vi även får smaka
lite paprika. :P





Efter maten kom en av Max favvo tjejer på besök. Mia!
Med sig hade hon så klart sin danne. Så mycket som Max
surrar om Mia när hon inte är här kan man tro att han ska
flyga upp i hennes famn när han väl träffar henne, men icket!



Så nu ska jag sätta mig ner och käka av kladdkakan som
jag lyckade få hem iställer för blöjpaketet som jag for ner
enkom på ica för att handla. Minnet är bra, men kort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela