Jannices blogg

-En liten del av min värld

sunshine

Publicerad 2012-05-21 23:20:20 i Allmänt,


Äntligen måndag! Eller? :)

Min måndag har gått smärtfritt iallfall. Men
känns väl lätt så när man vet att man är ledig
tisdagen.

Så efter vi kommit hem från jobb och dagis så
var vi bara tvungna att bege oss ut när vädret
var så fint i dag.

Vi hoppade lite studsmatta, räffsade lite kottar och
gjorde massa andra trevliga saker man kan göra när
man är ute.

Efter ett tag blev vi less och knatade i väg till skolan
och lekte där ett tag. Inte alls lätt att få med sig liten
hem igen.


Rätt skönt att vara i lekparken måste jag erkänna..Max är den blåa
figuren i bakgrunden.




Tuffat till sig i rutchbanan sen förra sommaren. Åker numera som de
flesta barnen gör, sittandes.




Så här såg det ut i fjol.



Sen i kväll for jag med Mange o Jessica in till staden
en liten svängom. Och på vägen hem fick vi se en polisbil
"in action" med blåljus o grejer. Det mina vänner höjde
nog adrenalin-nivån en aning för oss stackas småbarns
föräldra denna måndagkväll. ;)

Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-06-02 10:46:01

Hahaha.... Det var en stor skillnad på åkningen ;D

Han har ju blivit stora pojken och kan säkert mycket, enligt honom själv ;)

Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela