Jannices blogg

-En liten del av min värld

Vad ska jag tro?

Publicerad 2012-05-03 23:36:16 i Allmänt,


Om det finns  någon därute  i vårt
avlånga land som sitter i sin lilla stuga och
tror att jag sprider anonyma kommentarer
hejvilt omkring mig till höger och vänster så
kan jag meddela att så är inte fallet!

Har jag en åsikt och känner att jag måste
kommentera i någons blogg så gör jag det i mitt
namn. Enklast så om man vill föra någon typ av
dialog.

Kort sagt, vad får jag ut av att vara anonym?
- Jävla åssit!

Så  sluta tro så mycket!

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2012-05-04 19:40:33

ja det är märkligt att vissa människor har en förmåga att tro så mycket, tänk om de kunde ta och stänga igen brödluckan tills de säkert vet hur det ligger till.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela