Jannices blogg

-En liten del av min värld

Vill inte...

Publicerad 2012-05-24 22:32:52 i Allmänt,


Det är så knas så de är int sant!

Sommaren slår totalt slint på mig och
min sovklocka. Inte vill man sova nu!

Det är ju så härligt om sommaren med
dessa ljusa kvällar.

Ge mig semester nu! (och gärna resten av sommarn)

Hur ska man hinna allt! Fixa & dona men inte
bara det, man ska ju hinna njuta en del av sin
ledighet också...

4 veckor är en fis i rymden..jag saknar tiden
när man hade sommarlov. Tänk va man skulle
hinna grejer. :P



Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2012-05-25 11:35:15

Ja, du får ta å bli lärarinna? :D Men de får väl jobba arlset övrig tiden dock :P Det eskaste när det väl lbivit sommar, är att den går för snabbt förbi och efter sommaren kommer vintern :( Igen...aaaaaaah!! >_<

Postat av: AC

Publicerad 2012-06-02 10:52:36

Tänkte just skriva samma sak som Jeanette ;) För guds skull bli inte lärare om det bara är ledigheten du tänker på. För som Jeanette säger får man jobba ars...t av sig resten av året...

Men om du gör som du gjort nu, jobba undan en massa på våren innan semeter så hinner ni ju vara lite lediga. Men att jobba iträdgården och planera är ju en av tjusninarna av att ha ett hus med trädgård. Blir då i alla fall aldrig tråkigt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela