Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ännu ett av alla i-lands problem?

Publicerad 2012-11-07 13:25:00 i

 
Det är ju tur att man har huvudet på skaft?
 
Sätter nyckeln i garagedörren och låser upp. Går tillbaka och sätter mig i bilen..inser när jag sitter där bakom ratten att jag faktiskt aldrig öppnade dörrarna. Bara ut igen då för att öppna!
 
 
Önskar i bland att man hade en knapp i bilen så man slapp detta eviga springande in o ut ur bilen. Kanske nått att önska i julklapp? ;)
 
 
Jag och Maxen har hunnit en hel massa saker i dag. Jag har tagit tag i berget med tvätt som stått och hånat mig i sovrummet alldeles för länge. Sen har vi även varit och hälsat på min mormor, gjort premiärbesök på rusta samt varit och köpt en hel bal med skitpapper.
 
Vi var åter inom hemmets fyra väggar före klockan ens var ett. Så strax ska vi mumsa i oss lite välförtjänt lunch. Sen har jag faktiskt absolut ingen aning vad vi ska hitta på... kanske bara njuta av en ledig dag utan några måsten? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela