Jannices blogg

-En liten del av min värld

Fix & Trix

Publicerad 2012-11-28 19:25:00 i

I går fick jag ett iil. Började med att Maxen fick sin taklampa utbytt, på helt egen begäran. ;) Så denna lilla raritet fick flytta in i hans rum. Jätte söt tycker jag. :)
 
 
Sen så flyttades möbler runt och endel hängdes upp på väggen. Lite bättre om plats blev det. Men det kan ju alltid bli ännu bättre. Frågan är dock bara HUR? Tur att google finns och ger lite inspiration när den tryter i min egen hjärna. :P
 
I dag flängde vi runt på backenområdet och fixade klart alla klappar till alla småttingar. Skönt att ha det bortgjort! Sen lyckade väl lite annat smått & gott följa med i kassarna hem. ;)
 
Hade även en klipptid bokad i dag. Grannen har öppnat sin salong här i byn. Så nu är det nära och bra att gå till frissan. Skönt att slippa fläng in till pitstan :) Här kommer resultatet....
 
 Oj vad glad man kan vara..! ;)  Blev iallfall jätte nöjd! :)
 
 
Fast jag kunde in sluta där...nu när jag har ny frisyr var jag bara tvungen att få mig en ny färg också. Helt ärligt så vet jag inte hur många fler blekningar mitt hår hade klarat av. Så nu blev det så här isället.... 
 
 
 
 
 
Nöjd - nöjdare - nöjdast!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-11-28 19:53:58

Jättefin blev du ;)

Jaha, då blir det en till generation Hedman som använder lampan om än ni bara hade den en liten stund ;)
Kram <3

Postat av: mia

Publicerad 2012-11-29 14:14:02

Fiiiiiint :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-11-29 20:11:18

Snygg lampa, snygg frilla och riktigt snygg blev du med den nya färgen :) Vissel, vissel :)

Postat av: Syrran

Publicerad 2012-11-30 07:16:07

Snyggt syrran! :)

Postat av: Roger

Publicerad 2012-12-01 20:37:26

Klart godkänt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela