Jannices blogg

-En liten del av min värld

Shop - Shop - Shoppaholic?

Publicerad 2012-11-17 09:55:06 i

Nu i dag har vi haft nästan som lilla julafton här hemma.

Var ner på ICA och hämtade en hel hög med paket som jag jag beställt från USA. Så nu har vi klart med julklappar till lille herrn i huset. Så jag tror till 99,9% att vi får en nöjd kille när tomten kommer i år. Lite billigare för oss, men samtidigt nått som vi VET att han tycker om. Max fick sig även ett par nya vinter skor också. Läst att kamik ska vara varma och sköna skor så när jag hittade dom för någon hundring billigare så slog jag självklart till. :)
 

Nu ångrar jag mig att jag inte beställde skor även till mig. Ska in och kika på sidan igen för att se om jag hittar mig ett par. För mina skoterskor har nog gjort sitt snart. 
 
 
 
Ser nu att jag glömde klippa bort lappen, skon syns knappt, ids dock inte ta ny bild...
Verkar vara en rejäl sko iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela