Jannices blogg

-En liten del av min värld

Vad är det med vädret?

Publicerad 2013-02-01 09:12:09 i

Har haft 6 lediga dagar att njuta av. Jobbade ett pass i måndags. Vi har hunnit vara till Malå för att mysa på i stugan och kört skoter. Tyvärr var det så kallt så det blev inte så mycket skoterkörning som jag hoppats på.

Sen har väl inte vädret visat sin bästa sida heller här hemma.. Men det är min vanliga "tur" som spökar på mina ledigdagar. Så några turer med både spark och bob har fått oss utanför dörren iallafall och denna snöskottning som aldrig vill ta slut. Hoppas det blir en brejk nu i nån dag... ;)

Ska strax i väg på jobbet och börja jobba mina 5 dagar innan jag har helg igen. Surt sa räven. Hade gärna haft ledig i dag och njutit av vad jag tror bli en väldigt fin dag. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela