Jannices blogg

-En liten del av min värld

Blir en rätt rolig vinter i år....!

Publicerad 2013-01-07 15:00:00 i

 
 
I går åkte hela familjen i väg för att kolla på en skoter som jag hittat på blocket.
Skotern var så klart jätte fin och fick följa med oss hem. Ingen är gladare än jag
just nu.

Så i dag har jag och Max varit ute och kört lite skoter. Kors o tvärs, lite här och där.
När jag stannade och frågade Max om det går bra så svara han varenda gång med
orden  ---> Inte hem!
Så med det antar jag att han hade det rätt trevligt där på skotern med mig. ;)
 
 
Max sitter körklar på min nya pärla! :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Roger

Publicerad 2013-01-07 16:51:23

Kul att du Jannice har egen skoter. Lika kul för Max kan jag anta. Nu måste ni hitta vägen till Prästbovägen också.

Postat av: -Syrran

Publicerad 2013-01-08 09:08:31

grattis till tillskottet ;) Kul ni har det, ösnkar att jag fick åka lite skoter men det får vänta. Här har snön börjat smälta bort och det går fort. Ha det bra och njut av vintern! ^_^*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela