Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ultraljud

Publicerad 2009-06-08 18:08:08 i Allmänt,

I dag var vi på ultraljud.
Det var inte kul att var på jobbet o slita timmarna innan.
Tror jag kollade klockan va 5:e minut :P Lite små jobbigt var
det att gå runt och vara pirrig i magen så länge.

Tänk om dom hade sagt att det finns ingen bäbis i magen
Att allt är bara inbillat. Att allt jag har är en fis på tvären.
Men som tur var fick vi se att det faktiskt är någon
som växer där inne.

Vi blev också bara flyttade en dag bakåt(?) Framåt(?)
Tjorvigt.
Bäbis ska iaf tydligen kika ut en dag senare än vad vi tidigare
räknat på.




Dock fick vi ju inte några bra bilder. Inte så mycket att göra åt.
Men jag är nöjd iaf :) 



Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2009-06-09 10:21:34

Haha,var tvungen att skratta åt ditt förra inlägg,för jag tror det var Ante som ringde och väckte er? :)

Jag kom ihåg när jag var gravid så ringde det ALLTID någon till Ante runt 08 på morgonen,även helger!Det är stort förbud!Graviditetshormoner + att bli väckt går inte ihop :)



Fina bilder från UL:et!Kollade ni kön eller?



Ha en bra dag.Kram från oss!

Postat av: syster yster

Publicerad 2009-06-09 19:38:26

aahhw....där är han/hon ju! :D



Är det bara en gång man gör sånt där ultraljud med bild?



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela