Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bröllop

Publicerad 2010-08-30 21:54:54 i Allmänt,

I fredags for vi upp till gällivare
för på lördagen vankades det
bröllop för Ida & Johan.

Vi sov hos min moster, som tyvärr
inte var hemma utan i Pite denna
helg, vilket jag tycker var lite smått
komiskt. :P  Men vi hann ju träffa hon
en liten stund innan hon for iväg.

Hann även fara i väg på fredagskvällen
och vara social med min kusin Bella en
stund. Det var riktigt roligt. Vi eller iallfall
jag måste ta mig i kragen och försöka
ta mig dit upp oftare.

Lördag blev vi fina och snygga innan
vi begav oss till kyrkan för vigseln.
Efter den var det firande och middag
och fest på kvällen. Men Max fick inte
vara med på kvällen förståss utan då
var Bella snäll och hade hand om han.

Hade som sagt en riktigt trevlig helg
och söndag rullade vi åter hem till
Piteå.


Lite bilder...


Brudparet



Stickan som var bestman & Robban



"kärlekskorgen" som vi knåpade ihop till brudparet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela