Jannices blogg

-En liten del av min värld

Drog en nitlott?

Publicerad 2010-08-04 09:55:46 i Allmänt,

I dag är en dag när det känns som
att man har hela världen emot sig.

Först slutade våran tvättmaskin att
fungera i går. Så i dag när man vill
ha tag i nån som ev kan fixa den
får man inte tag i en jävel.

Sen när man inte har en tvätt maskin
att tvätta i så får Max så klart en bajs
blöja som läker ut i byxan. Typ det sista
man vill ha just i dag!  Så typiskt att det
händer just  i dag då, när han aldrig
annars lyckas få sånna kalas i brallan.

Sen som grädde på moset har jag cepe
ont i min hals och vädret är SKIT.

Lägga sig i sängen och dra täcket över
huvudet är vad man borde göra en dag
som i dag.


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-05 10:31:08

Novalucol, köper man det på apoteket eller? Jag tvingar i mig samarin men det är ju lika äckligt som att dricka ren sprit :P

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-08-05 12:03:18

Ja eller hur ;) Vi ska till & med bo i minisvit :o) Hur går det, fått dig nån ny tvättmaskin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela