Jannices blogg

-En liten del av min värld

Peptalk

Publicerad 2010-08-10 20:52:37 i Allmänt,

Dom säger ju att det vanligtvis
brukar ta ett år att återgå till
starvikten efter att man varit
gravid...visst om man typ är
hurtig och inte har myskväll
var och varannan dag med
chips och anant gott.

Så nu är det slut med sånt.
Jag är så jävla peppad så
det är int sant!

Okej att komma tillbaka till
startvikten...men är ju inte
helt fel om några kilon till
flyger sin väg.

Fy fan vad duktig jag ska
vara. Är jag inte duktig så
får någon slå mig, hårt i
huvudet!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-11 17:54:34

U can do it girl!!

Hoho varför ett helt år för att få tillbaka startvikten som gravid? Är det pga hormoner eller?

Bara fixa så du får rutin, och så här i början är det bra med pepp- om ni spenderar pengar på snask varje helg/myskväll. Spendera de pengarna på snygga och bekväma tärningskläder (där materialet andas så du inte blir svettig), nya joggingskor, osv istället! (det är iaf min nya teknik!) En ny baddräkt eller en "balans boll", badhuskort osv.



Jag har köpt ett badmintonracket och en najs "andas material- tröja" på Tradera- som i butik skulle gått på bra mycket större summa. Så jag ska känna mig lite najs på gymmet och här hemma på "orby" + kanske ta mig å skjuta lite bollar mot Henrik på fotbollsplanen eller så. :D



En annan sak är ju att köpa snygga kläder, smink, skor (som man passar i- inte "Den här kan jag ha om jag går ner 10 kg) som belöning varje månad eller så, istället för snasket.



Lycka till! ^_^



Lycka till!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-16 13:41:13

Snälla, ge mig lite pepp med ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela