Jannices blogg

-En liten del av min värld

Snipp snapp snut...

Publicerad 2010-08-01 20:33:39 i Allmänt,

Så var PDOL slut!

Varje år samma visa. Man är såååå
sugen på nå godmat som finns att köpa.

Varje år blir jag lika irriterad då jag äter.
Mysigt att stå mitt på gatan med en seg
köttbit diglandes i mungipan och med sås
runt hela munnen och har man riktigt bra  tur
droppar det massor även på skor och kläder....

Måste säga att det är konstigt att man inte får nån
typ av haklapp med när man köper maten...

Får nog tänka om till nästa år. När alla andra äter
festivalmat får jag gå på restaurang. ;)




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-02 11:41:31

Heeelt på :) Restaurang nästa PDOL ;))

Postat av: Ac

Publicerad 2010-08-03 10:06:50

Ja, tänk att man aldrig lär sig ;-)

Men restaurangen kan du ju besöka när som helst under året. PDOL är ju bara en helg om året! ;o

puss & kram

//mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela