Jannices blogg

-En liten del av min värld

Flisan snarkar...

Publicerad 2010-08-21 00:06:23 i Allmänt,

Planen var att vi skulle till
Luleå i morgon. Men som
vanligt blir det sällan som
planerat. Så i stället blir det
att skjuta upp det tills på
söndag i stället.

Får väl försöka vara glad åt
att vi får fixat i morgon så att
vi äntligen kan så våran efterlängtade
gräsmatta....

Kanske att den hunnbit bli
grön och fin tills nästa sommar.
Fast då ska vi väl ha oerhört
mycket tur...


I kväll hade jag gått på ica
och shoppat lös i gottigott
hyllorna för vi skulle se
sopranos. Men vad händer..

Vi fastnar med criminal minds
på teven istället och löverboi
kryper till sängs innan klockan
ens var 22. Kändes lite snopet.

Här har man längtat nästan hela
veckan på att slippa sitta uppe
själv i soffan...så blev det typ
så iallafall, fast i soffan törs jag
inte sitta själv så jag sitter vid
datan i stället. ;P

Tror nog att det är säng dags
även för mig nu...


Bilder på sötungen:

Han blev jätte arg när jag lade ner ryggstödet åt honom när han hade
somnat i sittläge och slängde sig framåt och stannade där...sov i ca 30min så här.



Trött och påbylsad efter cykel tur hem från Öjebyn
i Onsdas..






Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2010-08-21 02:52:27

haha, ni får slänga upp lite gatlyktor på bakgården så du kan sitta själv i tvrummet när Robban sover :P



Max, en liten sötnos som vanligt!

Skumma sovstilar går ju i familjen.



Kram på er!

Postat av: verron

Publicerad 2010-08-21 10:14:21

Så söt han är... :) Och såg ju bara för roligt ut med hans sovstil :)

Hoppas ni mår bra. Kram!

Postat av: Roger

Publicerad 2010-08-21 13:29:13

Apropå Max sovställning, vill jag bara berätta att hans farbror, Danne, en gång somnade med hela sitt ansikte i en tallrik full med mat. Då är man ganska så trött! Max verkar vara det också när man ser på dessa fina bilder.

/Farfar.

Postat av: Jean

Publicerad 2010-08-21 21:40:44

Kan berätta att Maxs egen mor brukade sova på toastolen (när hon var väldigt liten- dagisåldern). Då brukade jag väcka henne och hon hade inte en aning om det var morgon eller kväll, eller varför hon satt på toaletten - så ibland lurade jag henne till att borsta tänderna en andra gång - för hon trodde på mig då jag sa att det var morgon. Jag hade alltid så roligt åt att hon gick på det.

Postat av: AC

Publicerad 2010-08-21 23:18:33

Ha ha ja det här med sovställningar och konstiga ställen att somna på har både du och Jeanette. Såg att Jeanette berättat om toan men glömde berätta var hon ofta sov, i din vagn med en freesbee på huvudet och det inte bara en gång =)

Ligger nog i generna.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela