Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ojoj

Publicerad 2008-08-17 17:11:29 i Allmänt,

Vart en Lule sväng i dag med. Kom på i senaste laget att vi skulle byta
dörrkarm till badrumet.
Löverboi o Pappa håller på för fulla muggar att installera den nya karmen. :)
(Jag hör mååånga fula ord :P )

Vart hos Emmi o Tony i går o grillade korv o spelade lite spel :) Riktigt trevligt att sitta ute vid elden så där på kvällen, fastän min korv smakade kräk. Vet inte varför den gjorde det, men de smakade inte gott kan jag lova. Men vem Bryr sig om en korv? :)

Helt slut i dag, mesta dels är nog för man vet att man ska upp o jobba i morgon :/ Får hoppas att vecxkan går fort.
För nästa lediga dag jag har är nästa söndag. SÅ de blir en låååååååååång vecka för mig.


Ids inte ödsla så mycket mer av min energi till att sitta vid den här dumburken i dag. Så nu säger jag god natt o hoppas på att Löverboi tar sig orken att laga middagen ;)

Tingeling!

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2008-08-21 22:00:33

Vissa är VÄLDIGT duktiga på att uppdatera sin blogg!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela