Jannices blogg

-En liten del av min värld

Stress

Publicerad 2008-08-16 11:30:55 i Allmänt,

Var  verkligen inte kul att lämna jobbet i går. Hade så kort dag men så mycket som ändå skulle hinnas med.
Kändes verkligen som om jag lämnade 100 saker ogjorda när jag gick hem för helgen.  Men men jag är ingen super hjälte med super krafter.

När jag kom hem var löverboi ute i garaget o pillade på me gräsklipparen som strejkat. Killen måste ha haft myror i brallan.
Han hade inte bara (försökt) klippa gräset, han hade också "städat" inne  i huset :)  Så de gjorde att man min dag känndes lite bättre.

Jag skulle så stort hjälpa till me kaklingen av badrummet i går, men vart inget av det så jag drog ut på en promenad me J.W.B ist :)  Fick lite ajaj i fötterna till slut. Men de var skönt me lite frisk luft.


I dag är de fullt me sol igen! Så blir nog att försöka köra några tvättar o hänga ut på torklinan :) Luktar så jävla mkt godare än när man kör i tumlarn. 

Städa känns inte så aktuellt ännu, skitigt o äckligt på alla golv när dom kaklar o har sig...Har som gett upp städningen tills badrummet är klart på riktigt. :)  (Förhoppningsvis snart !! )

Kanske dags att skrida till verket...

//J




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela