Jannices blogg

-En liten del av min värld

Systers födelsedag

Publicerad 2008-12-25 16:49:13 i Allmänt,

Ja, då var det juldagen. I vanliga fall brukar det innbära julmys hemma för att fira systeryster som fyller år. Men som sagt så kom inte hon hem i år heller. :<
Men då får man säga att det är tur att mamma hade rätt jämt när hon sa..
"Det finns en modern uppfinning som kallas telefon."
Så då fick jag använding av den i dag ;)

Lillebror är här o håller mig sällskap när löverboi är borta och jobbar.  Som att vi har haft en slapp dag.
Har strosat runt här i löverbois morgonrock ända fram till för en stund sen... sen bestämde jag mig för att hoppa in i duschen för att vakna till liv.

Kylen är propp full med mat sen i går. Jag o lillebror käkade massor av julmat till frulle, det var som att plocka ett barr ur en myrstack. Är fortfarande lika fullt i kylen. :) Så ingen risk att vi svälter ihjäl iallfall.

Trevlig var det i går. Synd bara att pappa var så sjuk att han inte kunde komma.
Är jätte nöjd över mina julklappar jag fick, o hoppas att alla som jag gav klappar till är lika nöjda som jag.


Ska kila o se om ica har öppet....håller tummarna. Annar får jag iof en fin liten prommis ute i den friska luften. ;>

Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2008-12-28 13:01:52

Ni hittade jag hit ;)

Thank u ;Lunarstorm lixom :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela