Jannices blogg

-En liten del av min värld

Helvetesjävlar och mys

Publicerad 2008-11-25 09:29:36 i Allmänt,

Tror aldrig att jag svurit så mycket som jag gjorde i går när jag for till jobbet.
Lite dålig start på dagen när man vill hem redan efter att man klivit ut genom dörren.

Väl hemma efter en tung dag med huvudvärk o andra krämpor, så vart de mys. :P
Först me choklad och ost mackor, sen mys i sängen med flisan o tvn.

Somnade ovanligt fort i går, men vaknade av buller och brak.
Traktorer och/eller plogbilar.
Satan i gatan vad det lever om, o så jälva tidigt, nästan mitti natten. :<
Trodde att huset eller garaget höll på att braka i hop. Men som tur var, var det int så. :)
 
Så jag hann somna om nån timma till innan jag skulle vakna på riktigt. :)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-25 16:46:43

Fan vad jag är trött i ögat!

Du måste se twilight. Riktigt bra!

Köttsoppa nu med klimp. Mums!

Postat av: verron

Publicerad 2008-11-26 14:46:14

Hoppas dagen idag varit bättre!! :-)

Postat av: Jean

Publicerad 2008-12-28 13:25:25

Hihihi..påminner mig om hur det lät ute i vårt uthus då plogbilen brassa förbi ;) Jag mins att jag ibland vaknade mitt i natten (tidig morgon)och var helt säker på att nu var det krig och bomber och jag var först att dö!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela