Jannices blogg

-En liten del av min värld

Onsdag

Publicerad 2009-01-28 20:39:14 i Allmänt,

Jobbat o slitit som ett djur i dag, eller så inte. Men jobbat har jag iaf  :)

Hem o sen fick vi främmande. Emmeli o Tony o Lucas.
Löverboi fixade hem pizza åt oss alla, även till johan som redan var här när jag kom hem.
Kebabrullen smakade riktigt bra.

Lite skitsnack o kareoke sjugning med emmi medan tony o löverboi pillade på i lill toan.
Så nu har vi en jätte fin vit väv på väggen där. Tack så så mycket för det Tony. :) 
Sen for dom hem.
Fan va söt Lucas är. Tror jag ska kidnappa han. ;) Fast nu fattar väl emmi att det är jag, när det väl händer. 

Sitter här innen själv just nu  medan Löverboi o johan e ute i garaget o pillar på me nån skoter.
Funderar på att sätta igång teven o glo ett tag innan de blir sova time.

Ledig i morrn! GRÄJT!  Tar nog en sovmorgon, tack! Med frukost på sängen som tillbehör.
Haha, var nog något år sen man fick nått sånt. Tror bestämt det var som en muta av löverboi när han skulle göra en av sina tatueringar. Han ville inte att jag skulle följa med när han gjorde den. Gott var det iaf :)

Skoter köp i morgon. Wiii ;D 


 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-28 22:51:53

huhu, jag jobbar då imorgon :)

Fast enda gången den här veckan så det är väl inget att gnälla på egentligen ^_^



Du borde ädnra det ljusrosa :/ Det blir nästan osynligt mot det vita ;/ Jobbigt för ögonen. :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela