Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kanske lite irriterad

Publicerad 2009-01-25 09:31:38 i Allmänt,

Tröttare än tröttast var jag i går. Lovade mig själv en tidig kväll i går, men så vart inte fallet. Varför var jag då så trött i går?
Hm... Kan ju bero på att vissa människor är helt jälva sära i sitt lilla huvud o tänker fan inte längre än sitt eget ego.
Jag är kanske lite arg. Människor är snälla och hjälper till och andra verkar inte kunna visa tacksamhet eller ens en gnutta av eget engagemang eller vantligt jävla vett o förstånd! Din förbannades jävla lata jävel!!!! Ta din jävla tumme ur arslet nån gång!! Ja,det är en lat människa som är en bidragande orsak varför jag inte fick sova dom timmar jag verkligen ville sova.
 
Dät lättade mitt tryck för ett tag.
Hur kan en människa vara så otroligt trög och otacksam
Tur att det finns bättre människor än honom i våra liv.


Hade Jessica här på besök i går, kollade film, men slutade me att vi stängde av till slut, för det vi pratade om var mkt roligare o bättre än filmen vi såg. :)
In mot stan o hämtade upp hennes sambo o några vänner till dom för att sen efter ett besök på max få fara hem till sköna sängen ;)

Oj va gott jag sov o vilken dröm jag hade. Fan va nice, fast ändå skadat. Varför kan aldrig drömmar vara 100% normala?

Så i kväll LOVAR jag mig själv att jag inte ska vara vaken länge, tidig natt o lång sovmorgon, kan det bli bättre?


Adios!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-25 11:14:15

Ojojoj! Vilket raseriutbrott :P

Men förstår dig till 100% Den lilla toffeln/mammagrisen är som en fis. Man behöver bara prata om den så börjar man må illa :P Kanske lite överdriver.. but you know :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela