Jannices blogg

-En liten del av min värld

Smelly cat

Publicerad 2009-05-25 20:15:36 i Allmänt,

Ååå så skönt det var att duscha.
Var nog längesen jag kände mig så äcklig som jag gjorde i dag.
Blöäe, höll på att kräkas på jobbet i dag så där lagomt innan lunchen.

Skulle ut med komposten, från frukten o sånt.
Själv klart lyckades jag få såndär äcklig moijsig ruttnad "saft"  på mig lite här och där.
Man ska aldrig göra saker när man är stressad (!!)
Hade inte så bra aptit när jag gick och käkade lunch si sådär 5 min efter min olycka .

Men nu är man ny duschad och fräsh o äckel kläderna är sen länge snörda ner i tvättstugan i väntan
på bättre tider. 


Ska nog knata ner på ica o köpa nått gott.
Vet inte alls vad jag vill ha... bara att jag vill.

Så om jag ligger o äter gott en stund kanske min huvudvärk försvinner.
Den verkar leva sitt eget liv. Den har kommit och gått lite som den vill i några dagar nu.
Tycker att den kan gå sin väg för gott!

Ska kila nu så man inte behöver stressas när man har beslutsångest i gottigott hyllorna på affärn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela