Jannices blogg

-En liten del av min värld

Spännande

Publicerad 2009-10-29 08:14:40 i Allmänt,

Jahapps då var jag och Max ensamma.
Löverboi for i väg och jobba i morse och
kommer inte hem förrens i morrn.

Men allt ska nog gå finemang ändå :)
Lilleman ligger för tillfället och sover, vilket han gör
större delen av sina dagar. ;)

Har tänkt ta oss ut på en promenad sen i dag, men
först måste jag vänta på att en gubbe ska komma och
plocka ut våran gamla panna från källaren.
Vilket händer strax före lunch.

Men nu blir det nog frukost för mig innan
lilleman ska ha mat igen.







P.s Om det var någon som inte förstod att i mitt förra inlägg var det en bild på mig som liten och en bild på Max.
Hörde att det var någon virrhöna som trodde båda bilderna var Max ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela