Jannices blogg

-En liten del av min värld

Avklarad

Publicerad 2010-12-10 22:19:05 i Allmänt,

For ut på skattjakt i staden. Hittade det jag sökte.
Så det var ju skönt! Så då var det en grej mindre
kvar att fixa till hallen.


For även en runda på stan, så nu kan både
jag och lilleman känna oss fina till jul. Märkte
i dag att man är för sällan i stan och shoppar..

Som att jag gick vilse inne på H&M. shit.!
Borde stå någon och dela ut kartor i dörren
när man kommer in. Men fint blev det. :)

Bolget blev det också en handling på. Så man
har till i morgon kväll. Tror det kommer att bli
riktigt trevligt. :)

Hade inte så mycket mer på hjärtat idag.

Natti!


Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-12-11 11:48:58

visst blev de frescht med nya luckor :) jag blev super nöjd. nytt kök för billig peng ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela