Jannices blogg

-En liten del av min värld

Dumma tand

Publicerad 2010-09-07 09:20:08 i Max,

Blev inte många timmar sömn alls i natt.
Gav upp och lade mig i sängen strax före två.
Vet dock inte om man kan kalla det ens att
jag lade mig, för jag han bara dra täcket över
mig, så var jag tvungen att springa upp igen till
en ledsen Max.

Dess jäkla tänder alltså! Tror jag överdoserade
alvedon i natt också..men vad ska man göra?
Sen spillde jag ut typ 2 ml, gissa om hela Max
rum känns som kletigt klistergolv.

Sen att han har ett kilo snor i näsan gör väl inte
att han mår bättre diret.

En av tänderna har då spuckit igenom så man
hoppas att natten som kommer inte blir lika
hemsk. Mamma är trött!

Ska nog göra oss redo o klara för att pallra
oss ner på ica för att handla mig en rödtjur
på burk. Sånt behöver man efter en natt
med 2,5h sömn....

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2010-09-07 09:50:35

Barn är underbara!

Lucas har fått för sig att vakna före f*n denna vecka!:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela