Jannices blogg

-En liten del av min värld

Help!

Publicerad 2010-09-02 22:49:54 i Allmänt,

Jag har varit hurtig i dag! Rent så
svetten rann. Badrummet o resten
av huset har fått sig en rejäl omgång
med såpa. Men...aldrig är man nöjd.

Jag skulle byta gardiner i v-rummet.
Till mina favvo gardiner, men inte fan
kunde jag hitta dom, nej nej!

Men i stället hittade jag många andra
gardiner som jag glömt bort att jag
ens har, många låg t.o.m kvar i sin
förpackning.

Men det jag skulle komma fram till
är att jag måste städa och fixa mer
i morgon...Sen vi rev dom gammla
garderoberna i Max rum pyttsade vi
ut alla gardiner och sängkläder lite
här och där. Så när vi då lagt in allt
i nya garderoberna har vi tydligen
glömt hälften. Hittade en rejäl gömma
av sängkläder i min brudkista idag...

Det gå inte in mer i garderoben som
det är nu! Så då måste vi om organisera
för jag har jag nu även massa "nya"
gardiner som också måste hitta ett hem.

SUCK!

Sen att min kära sambo tar upp 3 garderober
bara för han är lat är ju en annan femma!

Han hade en i vårat sovrum, sen tog han
2 av dom nya i Max rum, men lämnade
kvar kläder i sin gammla. Han vill inte
kasta kläderna, men han vill inte heller
ha dom i sina nya garderober. Jag blir
morr!

Tror jag slänger ner dom i en kartong i
morgon så får han sen göra vad han
vill med den lådan. För plats måste jag
ha.


Guuud vad jag gnäller...! Men i morrn då
blir nog allt bra. Herregud det går ju inte
att ha sån här oreda i skåparna!  ;)


Det är så störande när man vet att man sett
nånting nånstans men sen kan man inte hitta
det någonstans. Precis så är det med mina
gardiner som jag letat och letat och letat...
måste nog upp på vindan i helgen och kika
om dom råkat följa med i nån låda...

Ajja..sängen nästa tror jag!









Ingen höjdare att gå med vagnen, mycket roligare att
sitta och plocka ur grejer som ligger i den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela