Jannices blogg

-En liten del av min värld

Swing!

Publicerad 2011-03-17 09:26:53 i Allmänt,

Veckan har gått fort fort. Gissar väl på
att det blir så när det är fullt upp.


Måndag och tisdag var det jobb som
gällde hela dagen lång. Sen i går när
både jag och max var lediga passade
vi på att besöka furulundsgården som
vi konstigt nog aldrig hade tid till när
jag var mamma ledig.

Max hade skitskoj där. Höjdaren var nog
rutschkanan som fanns där. Vet inte hur
många gånger han åkte i den. :)

Efter att  vi kom hem blev det sova-time för
max, så då slappade jag i soffan en stund.


Sen for vi och handla. Alltid lika spännande när
man har max med sig. Slutade med att jag var
tvungen att ge han en banan. Gurkan jag hade
i vagnen hann få sig några bitmärken.


Men glad är jag att vi har en matfrisk kille.
Trots att det kan ställa till det i bland...


Så i dag ska vi i väg först till öjebyn för att
hämta upp min mormor, sen bär det av in
till stan med henne.

Det enda jag vet att jag ska köpa är en textilpenna.
Namnlapparna jag beställde som man ska stryka fast
verkar ju inte passa så bra på alla kläder. Lapparna
har lossnat en efter en. ..Så nu ska jag köpa en penna
istället!

Nått roligare inlägg än så här blir det inte i dag tror jag.
Och några bilder har inte heller att lägga upp, för jag har
varit helt enkelt för lat för att föra över dom till datan. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela