Jannices blogg

-En liten del av min värld

Toadopp

Publicerad 2011-03-30 22:12:36 i Allmänt,

I dag var det furulundsgården som gällde.
Med mig så följde Jessica och Zelda. Två
små slog åt sina blå gode fort i vagnarna
på vägen hem. Trötta efter en skojig dag!

Annars i dag då?

Var på OK i stan och köpte en biltvätts
biljett. Mega lång kö. Tydligen är det
inte bara vi i stan som hade skitig bil.
Så vi drog hem till min mormor en sväng
i väntan på bättre tider.

Tillbaka på macken så var kön betydligt
mindre, men vilken *piiiiip* tid det ändå
tog att sitta i kön. Lite mer än en timme
tog de oss innan vi var inne i tvätten.

Hu! Nästa gång blir det en tidig söndags
morgon då alla andra ligger hemma bakis
med fylle ångest! ;)


Sa jag att jag måste köpa en ny hårborste
förresten? Max tyckte tydligen att min behövde
sig ett dopp...I toastolen! Usch så äckligt..

Har faktiskt haft en liten tanke att jag nån dag
här skulle köpa mig en ny...lika bra att göra det
i morgon kanske? 


Krypa ner i sängen och hålla alla tummar och
tår på en sovmorgon i morrn.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela