Jannices blogg

-En liten del av min värld

"I min vänstra jacka i arbets fickan..."

Publicerad 2012-03-07 20:53:16 i Allmänt,

Just nu håller vi på att sätta upp gipsskivor
i trappen, eller kanske mest Robban. Jag
är väl mer en liten hjälpande assistent.

Mellan varven sitter jag och försöker hitta
någon tapet som ska agera fondvägg. Inte
lätt...Men roligt är det iallafall att det börjar
hända lite på renoverings fronten igen... ;)



I dag har vi haft en himlarns massa bus o skoj
här hemma när både Nelly, Liam och Lucas med
tillhörande morsor har varit här och grillat en korv
eller två med oss. :)  Pojkarna hann även ut i skogen
för att leta efter skotrar...

Medans vi roade oss med det, så roade sig pappersrullen
som stod vi elden att brinna upp. Kvar stod en tom hållare
som var lite sotig och bränd med en liten hög med aska på.


En nöjd Max somnade trött i sin säng i kväll.  :)








Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-03-07 23:14:33

hoh glöm inte att ta före, undetiden och efter-foton ;) Kul att dokumentera :D Vad kul att ni kommitigång lite igen. KRam kram, och en till extra till Max!

Postat av: Emmeli

Publicerad 2012-03-08 08:13:24

Jag brukar ge Tony äran att få tvätta bilen på sommaren.:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela