Jannices blogg

-En liten del av min värld

Krax krax

Publicerad 2008-12-29 11:37:19 i Allmänt,

Löverboi: "Vad gör du då?"
Jag: "Jag ska skriva om hur helvetes nära döden jag har varit."

Juldagskvällen började min lillebror må illa och bete sig som folk gör när dom får vinterkräk sjukan.
Vart less o tänkte att nä, blir jag också sjuk så vill jag ha min tolett själv, (ego som jag är) så jag ringde efter taxi (pappa)
som kom o tog kräksjukan bort härifrån :)

Upp o jobba dan därpå...
Kände mig inte alls bra, så de slutade med att jag for hem...och blev i typ sängläge nästan 3 dar...
inte i kräksjukan, uten i en helt dunder äcklig förkylning, lovar, har aldrig mått som jag gjort när jag mådde som sämst.
Lovade mig själv att om jag skulle ligga en tredje natt o ha så ont i bihålorna o sån feber så skulle jag ta livet av mig, för det hade inte varit värt att genomlida en sån natt igen. jag tyckte 2 nätter var nog. Som tur var vart det bara dom två nätterna. Så nu sitter jag här andra dagen utan feber men cepe ont i halsen.
Men jag ska väl va glad att jag lever ;)

Snart ska löverboi in till stan o handla för jag orkar inte...

todilo!





Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2008-12-30 07:26:41

huhu skönt att du slapp vinterkräksjuka iaf!! :D

Krya på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela